_  

خانه پابلو اسکوبار ویران تخریب خواهد شد

شهرداری میدئین کلمبیا، از تخریب خانه پابلو اسکوبار، و ساخت پارکی برای قربانیان دوره وی خبر داد. پابلو اسکوبار بزرگترین قاچاقچی مواد مخدر در جهان می باشد که در سال 1993 کشته شد.

خانه پابلو اسکوبار ویران تخریب خواهد شد

خانه پابلو اسکوبار ویران تخریب خواهد شد

خانه پابلو اسکوبار ویران تخریب خواهد شد

فدریکو گوتیرز، شهردار میدئین کلمبیا، در بیانیه ای رسمی اعلام کرد، آپارتمان موناکو، متعلق به پابلو اسکوبار برای تخریب و ساخت پارکی به بخش اداره اموال شخصی پلیس این شهر معرفی شده است.

این ساختمان قبلا به اداره امنیت در شهر میدئین اختصاص داده شده بود، اما این اداره به دلیل هزینه های بالای تعمیر و نگهداری این آپارتمان آن را به شهرداری این شهر واگذار کرد.

در ادامه بیانیه شهرداری میدئین آمده است:

" آپارتمان موناکو نماد اعمال غیرقانونی و غیراخلاقی می باشد. این ساختمان براساس خشونت و درد و به بهای ریخته شدن خون های زیادی بنا شده است. "

بعد از تخریب این ساختمان، پارک یادبودی برای کشته شدگان در جنگ های کارتل های مواد مخدر در سال های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۳ احداث خواهد شد. تعداد کشته شدگان در این مبارزه ها بیش از ۵۰۰۰ نفر می باشد.

شهرداری میدئین در این بیانیه، همچنین از لغو تورهای گردشگری که به منظور بازدید از بناها و اماکن پابلو اسکوبار به این شهر مسافرت می کردند، خبر داد.

کارتل کالی که رقیب اصلی پابلو اسکوبار در قاچاق مواد مخدر بود، در سال ۱۹۸۸ با انفجار ۸۸ کیلوگرم مواد منفجره در این ساختمان قصد کشتن وی و خانواده اش را داشت. اسکوبار و خانواده اش از این حمله جان سالم به در بردند. اسکوبار در ۲ دسامبر ۱۹۹۳ توسط نیروهای امنیتی سیا و کلمبیا کشته شد. در مراسم تشییع جنازه وی ۲۵ هزار نفر شرکت کردند.

پابلو اسکوبار از طریق قاچاق کوکائین به یکی از ثروتمندترین افراد در دنیا تبدیل شد. عده ای به خاطر کمک به افراد فقیر به وی لقب رابین هود داده اند. عده ای نیز وی را قاچاقچی بی رحمی می دانند که در جریان قاچاق کوکائین میلیون ها نفر را به دام اعتیاد گرفتار کرده و هزاران نفر بی گناه در راه مبارزه با وی جان خود را از دست دادند.

اسکوبار در اوج فعالیت خود مدیریت ۸۰ درصد از بازار مصرف کوکائین را در جهان در اختیار داشت و روزانه بالای بیست تن کوکائین به سرتاسر جهان بویژه ایالات متحده قاچاق می کرد. اسکوبار دارای شبکه بسیار پیچیده و گسترده ای بود که بواسطه آن توانست سال ها بازار کوکائین را در جهان در دست داشته باشد. از برخی از القاب وی می توان به سلطان کوکائین، رئیس، لرد، دکتر و غیره ... اشاره کرد.

با این که ۲۵ سال از مرگ پابلو اسکوبار می گذرد، اما کماکان قاچاق مواد مخدر در دنیا ادامه دارد و به ادعای برخی از تحقیقات و آمارهای ارائه شده، میزان قاچاق مواد در این سال ها افزایش یافته است. چنین به نظر می رسد که مبارزه علیه مواد مخدر و قاچاق با شکست مواجه شده است. کلمبیا کشور زادگاه پابلو اسکوبار سال هاست که زیر آتش جنگ مواد مخدر می سوزد و هنوز با گذشن سال ها راهی برای اتمام جنگ و برآمدن صلح در این کشور وجود ندارد.

خانه پابلو اسکوبار ویران تخریب خواهد شد

خانه پابلو اسکوبار ویران تخریب خواهد شد

فدریکو گوتیرز، شهردار میدئین کلمبیا، در بیانیه ای رسمی اعلام کرد، آپارتمان موناکو، متعلق به پابلو اسکوبار برای تخریب و ساخت پارکی به بخش اداره اموال شخصی پلیس این شهر معرفی شده است.

این ساختمان قبلا به اداره امنیت در شهر میدئین اختصاص داده شده بود، اما این اداره به دلیل هزینه های بالای تعمیر و نگهداری این آپارتمان آن را به شهرداری این شهر واگذار کرد.

در ادامه بیانیه شهرداری میدئین آمده است:

" آپارتمان موناکو نماد اعمال غیرقانونی و غیراخلاقی می باشد. این ساختمان براساس خشونت و درد و به بهای ریخته شدن خون های زیادی بنا شده است. "

بعد از تخریب این ساختمان، پارک یادبودی برای کشته شدگان در جنگ های کارتل های مواد مخدر در سال های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۳ احداث خواهد شد. تعداد کشته شدگان در این مبارزه ها بیش از ۵۰۰۰ نفر می باشد.

شهرداری میدئین در این بیانیه، همچنین از لغو تورهای گردشگری که به منظور بازدید از بناها و اماکن پابلو اسکوبار به این شهر مسافرت می کردند، خبر داد.

کارتل کالی که رقیب اصلی پابلو اسکوبار در قاچاق مواد مخدر بود، در سال ۱۹۸۸ با انفجار ۸۸ کیلوگرم مواد منفجره در این ساختمان قصد کشتن وی و خانواده اش را داشت. اسکوبار و خانواده اش از این حمله جان سالم به در بردند. اسکوبار در ۲ دسامبر ۱۹۹۳ توسط نیروهای امنیتی سیا و کلمبیا کشته شد. در مراسم تشییع جنازه وی ۲۵ هزار نفر شرکت کردند.

پابلو اسکوبار از طریق قاچاق کوکائین به یکی از ثروتمندترین افراد در دنیا تبدیل شد. عده ای به خاطر کمک به افراد فقیر به وی لقب رابین هود داده اند. عده ای نیز وی را قاچاقچی بی رحمی می دانند که در جریان قاچاق کوکائین میلیون ها نفر را به دام اعتیاد گرفتار کرده و هزاران نفر بی گناه در راه مبارزه با وی جان خود را از دست دادند.

اسکوبار در اوج فعالیت خود مدیریت ۸۰ درصد از بازار مصرف کوکائین را در جهان در اختیار داشت و روزانه بالای بیست تن کوکائین به سرتاسر جهان بویژه ایالات متحده قاچاق می کرد. اسکوبار دارای شبکه بسیار پیچیده و گسترده ای بود که بواسطه آن توانست سال ها بازار کوکائین را در جهان در دست داشته باشد. از برخی از القاب وی می توان به سلطان کوکائین، رئیس، لرد، دکتر و غیره ... اشاره کرد.

با این که ۲۵ سال از مرگ پابلو اسکوبار می گذرد، اما کماکان قاچاق مواد مخدر در دنیا ادامه دارد و به ادعای برخی از تحقیقات و آمارهای ارائه شده، میزان قاچاق مواد در این سال ها افزایش یافته است. چنین به نظر می رسد که مبارزه علیه مواد مخدر و قاچاق با شکست مواجه شده است. کلمبیا کشور زادگاه پابلو اسکوبار سال هاست که زیر آتش جنگ مواد مخدر می سوزد و هنوز با گذشن سال ها راهی برای اتمام جنگ و برآمدن صلح در این کشور وجود ندارد.

جنیفر آنیستون در نقش اولین زن رئیس جمهور ایالات متحده به ایفای نقش خواهد پرداخت

جنیفر آنیستون در مقابل تیگ نوتارو و به عنوان همسر او در فیلم "first ladies" به ایفای نقش خواهد پرداخت.

جنیفر آنیستون در نقش اولین زن رئیس جمهور ایالات متحده به ایفای نقش خواهد پرداخت

جنیفر انیستون در فیلم  first ladies  نقش آفرینی خواهد کرد

جنیفر انیستون در فیلم first ladies نقش آفرینی خواهد کرد

جنیفر آنیستون در نقش اولین زن رئیس جمهور ایالات متحده در فیلم جدید نتفلیکس بازی خواهد کرد. در  فیلم first ladies ، آنیستون به همراه کمدین تیگ نوتارو و به عنوان همسر او به ایفای نقش خواهد پرداخت. آن ها به ترتیب در نقش های بورلی و کیسی نیکلسون بازی خواهند کرد. نتفلیکس اعلام کرد: شعار فیلم first ladies این است که:

پشت هر زن موفق یک زن بزرگ قرار دارد !

این فیلم بر اساس زندگی واقعی نوتارو و همسرش، استفانی آلین ساخته می شود و آن ها در کنار هم نویسندگی فیلم نامه را بر عهده خواهند داشت.

آنیستون به همراه نوتارو، آلین، آدام مک کی، ویل فرل، جسیکا البام و بتسی کچ در تولید این فیلم نقش خواهند داشت.

با این حال این تنها پروژه ای نیست که آنیستون در حال انجام آن است. او همچنین قرار است در کنار ریس ویترسپون در برنامه ای که بر رقابت پشت صحنه ی برنامه های صبحگاهی متمرکز است به اجرا بپردازد. اپل حقوق این سری برنامه را در اختیار دارد و تا به حال تاریخی برای شروع نمایش آن اعلام نکرده است.

نوتارو سابقه همکاری با نتفلیکس را از تله فیلم کمدی تیگ نوتارو از بودنش در اینجا خوشحال می شود ، که در ۲۲ می پخش خواهد شد، داشته است. او همچنین قرار است کارگردانی سری بعدی کمدی الن دی جنرس را بر عهده بگیرد.

منبع: independent.co.uk

جنیفر انیستون در فیلم  first ladies  نقش آفرینی خواهد کرد

جنیفر انیستون در فیلم first ladies نقش آفرینی خواهد کرد

جنیفر آنیستون در نقش اولین زن رئیس جمهور ایالات متحده در فیلم جدید نتفلیکس بازی خواهد کرد. در  فیلم first ladies ، آنیستون به همراه کمدین تیگ نوتارو و به عنوان همسر او به ایفای نقش خواهد پرداخت. آن ها به ترتیب در نقش های بورلی و کیسی نیکلسون بازی خواهند کرد. نتفلیکس اعلام کرد: شعار فیلم first ladies این است که:

پشت هر زن موفق یک زن بزرگ قرار دارد !

این فیلم بر اساس زندگی واقعی نوتارو و همسرش، استفانی آلین ساخته می شود و آن ها در کنار هم نویسندگی فیلم نامه را بر عهده خواهند داشت.

آنیستون به همراه نوتارو، آلین، آدام مک کی، ویل فرل، جسیکا البام و بتسی کچ در تولید این فیلم نقش خواهند داشت.

با این حال این تنها پروژه ای نیست که آنیستون در حال انجام آن است. او همچنین قرار است در کنار ریس ویترسپون در برنامه ای که بر رقابت پشت صحنه ی برنامه های صبحگاهی متمرکز است به اجرا بپردازد. اپل حقوق این سری برنامه را در اختیار دارد و تا به حال تاریخی برای شروع نمایش آن اعلام نکرده است.

نوتارو سابقه همکاری با نتفلیکس را از تله فیلم کمدی تیگ نوتارو از بودنش در اینجا خوشحال می شود ، که در ۲۲ می پخش خواهد شد، داشته است. او همچنین قرار است کارگردانی سری بعدی کمدی الن دی جنرس را بر عهده بگیرد.

منبع: independent.co.uk

انتقاد شدید جمیله جمیل از تارانتینو

جمیل نحوه انتخاب بازیگران اثر جدید تارانتینو، با نام "روزی روزگاری در هالیوود" را شدیدا محکوم کرده است.

انتقاد شدید جمیله جمیل از تارانتینو

انتقاد شدید جمیل از تارانتینو

انتقاد شدید جمیل از تارانتینو

جمیله جمیل، ستاره هالیوودی فیلم جای خوب ، نسبت به انتخاب امیل هرش از سوی کوئنتین تارانتینو به شدت واکنش نشان داد. هرش برای ایفای نقش در اثر جدید تارانتینو، با نام روزی روزگاری در هالیوود انتخاب شده است. تنها دو سال پیش بود که هرش به علت خشونت علیه یکی از بازیگران زن هالیوود، مجرم شناخته شد و انتقاد شدید جمیل نیز به علت همین سوء سابقه است.

هرش در سال ۲۰۱۵ با حمله به دنیله برنفیلد، قصد خفه کردن او را داشت. طی این اقدام خشونت آمیز، دادگاه وی را محکوم به ۱۵ روز زندان، پرداخت مبلغ ۴.۷۵۰ دلار خسارت و ۵۰ روز خدمت به عموم کرد.

جمیل نحوه انتخاب بازیگران این اثر جدید از تارانتینو را شدیدا محکوم کرده است. وی در این رابطه می گوید:

خیلی جالب است. امیل هرش، گلوی بهترین دوست من را تا حد مرگ فشار داد که در نهایت منجر به غش کردنش شد، آن هم در مقابل چشمان ده ها نفری که در آن مهمانی حضور داشتند. اما تارانتینو به همین راحتی، اسم او را به همراه تعدادی دیگر از بازیگران در توییتر قرار می دهد.

هرش، دوست من را با سه سال تجربه اختلالات استرسی پس از حادثه رها کرد و هیچ گاه هزینه های آن را پرداخت نکرد و هم چنان هم در این رابطه معذرت خواهی نکرده است.

جمیل در ادامه سخنان خود، با اشاره به عدم معذرت خواهی از سوی هرش، تمام بازیگران حاضر در فیلم تارانتینو را گناهگار دانست.

امیل هرش برای این جرم  رقت انگیز خود معذرت خواهی نکرده است. اما در بازگشت خود، مستقیما وارد عرضه سینما و در کنار بازیگران حرفه ای می شود. باید برای هر کسی که در تولید این فیلم نقش دارد تاسف خورد. بسیاری از بازیکنان مرد و قابل دیگری وجود داشتند که به هیچ زنی حمله نکردند و برای بازی در این اثر مناسب بودند.

منبع: Business-Standard.com

انتقاد شدید جمیل از تارانتینو

انتقاد شدید جمیل از تارانتینو

جمیله جمیل، ستاره هالیوودی فیلم جای خوب ، نسبت به انتخاب امیل هرش از سوی کوئنتین تارانتینو به شدت واکنش نشان داد. هرش برای ایفای نقش در اثر جدید تارانتینو، با نام روزی روزگاری در هالیوود انتخاب شده است. تنها دو سال پیش بود که هرش به علت خشونت علیه یکی از بازیگران زن هالیوود، مجرم شناخته شد و انتقاد شدید جمیل نیز به علت همین سوء سابقه است.

هرش در سال ۲۰۱۵ با حمله به دنیله برنفیلد، قصد خفه کردن او را داشت. طی این اقدام خشونت آمیز، دادگاه وی را محکوم به ۱۵ روز زندان، پرداخت مبلغ ۴.۷۵۰ دلار خسارت و ۵۰ روز خدمت به عموم کرد.

جمیل نحوه انتخاب بازیگران این اثر جدید از تارانتینو را شدیدا محکوم کرده است. وی در این رابطه می گوید:

خیلی جالب است. امیل هرش، گلوی بهترین دوست من را تا حد مرگ فشار داد که در نهایت منجر به غش کردنش شد، آن هم در مقابل چشمان ده ها نفری که در آن مهمانی حضور داشتند. اما تارانتینو به همین راحتی، اسم او را به همراه تعدادی دیگر از بازیگران در توییتر قرار می دهد.

هرش، دوست من را با سه سال تجربه اختلالات استرسی پس از حادثه رها کرد و هیچ گاه هزینه های آن را پرداخت نکرد و هم چنان هم در این رابطه معذرت خواهی نکرده است.

جمیل در ادامه سخنان خود، با اشاره به عدم معذرت خواهی از سوی هرش، تمام بازیگران حاضر در فیلم تارانتینو را گناهگار دانست.

امیل هرش برای این جرم  رقت انگیز خود معذرت خواهی نکرده است. اما در بازگشت خود، مستقیما وارد عرضه سینما و در کنار بازیگران حرفه ای می شود. باید برای هر کسی که در تولید این فیلم نقش دارد تاسف خورد. بسیاری از بازیکنان مرد و قابل دیگری وجود داشتند که به هیچ زنی حمله نکردند و برای بازی در این اثر مناسب بودند.

منبع: Business-Standard.com

مدیر فرودگاه دوبی: فرودگاه هیترو باید 24 ساعته باز باشد نه اینکه یک باند جدید بسازد

مدیر شلوغ ترین فرودگاه مسافر بری جهان خواستار لغو محدودیت های شبانه در فرودگاه هیترو لندن شد.

مدیر فرودگاه دوبی: فرودگاه هیترو باید 24 ساعته باز باشد نه اینکه یک باند جدید بسازد

لیست عزیمت های فرودگاه هیترو در ترمینال دوم که نشان می دهد اولین پرواز ساعت ۶ صبح است

لیست عزیمت های فرودگاه هیترو در ترمینال دوم که نشان می دهد اولین پرواز ساعت ۶ صبح است

 

پاول گریفیتس(Paul Griffiths) مدیر عامل فرودگاه های دبی گفته که هواپیمای جدید و بی سر و صدا به این معنی است که قوانین اخیر سر و صدا در شلوغ ترین فرودگاه انگلیس غیر ضروری هستند.

در مصاحبه ای با مجله خبری ایندیپندنت(The Independent) گفت:

برخلاف دوبی، تمام فرودگاه های انگلیس یک سوم روز را تعطیل هستند. بنابراین تصور کنید که وقتی تمام آن سرمایه گذاری ها، و همچنین آن زیر ساخت های حیرت آور و عجیب حدود هشت ساعت در روز بیکار هستند، چه اتفاقی می افتد؟

در چند سال اخیر با سرمایه گذاری در تکنولوژی های جدید، تکنولوژی هواپیما و تاثیرات زیست محیطی آن به طرز شگفت انگیزی کاهش یافته است.

اما چرا انگلیس هنوز اصرار دارد که این محدودیت در ساعات کاری را مانند گذشته اعمال کند؟

اگرچه از نظر فنی فرودگاه هیترو ۲۴ ساعته باز است، اما برای کاهش سر و صدا و عدم ایجاد مزاحمت برای ساکنان محلی یکی از جدی و سخت گیرانه ترین محدودیت ها را بین همه ی فرودگاه های اروپا دارد.

تعداد صعود و فرود های بین ساعات ۱۱:۳۰ شب تا ۶ صبح سالیانه ۵۸۰۰ بار است، یعنی چیزی حدود ۱۶ بار در هر شب. فرودگاه های پر صر و صدا و شلوغ تر که کاملا ممنوع هستند.

برنامه فرودگاه را طوری تنظیم کرده اند که هر روز بین ساعات ۴:۳۰ تا ۶ بامداد حدود دوازده هواپیما که عمدتا از قاره های آفریقا، آسیا و استرالیا حرکت کرده اند، فرود بیاید.

اولین پرواز های هر روز راس ساعت ۶ بامداد است که شامل حرکت های خطوط هوایی اتریش به وین، شرکت هواپیمایی تاپ پرتغال به لیسبون و سوییس به زوریخ می باشد. آخرین پرواز نیز ساعت ۱۰:۴۵ شب از شرکت هواپیمایی ایرفلوت به سمت مسکو می باشد. اگرچه گاهی با وجود تاخیر در حرکت هواپیماها پروازهای دیرتری نیز وجود دارد.

در ماه آوریل، کمیته انتخاب حمل و نقل از دولت خواست که هفت ساعت از شب را ممنوعیت پرواز اعلام کند. این بیش از ممنوعیت پرواز کنونی است.

حدود ده سال است که آقای گریفیتس مدیر عامل فرودگاه های دوبی است. او پیش از آن، مدیر عامل فرودگاه گاتویک بود. این فرودگاه دومین فرودگاه شلوغ انگلیس است که در جهان بیشترین استفاده را از باندهای فرودگاهی خود دارد.

او همچنین خواستار کار ترکیبی (بدین معنی که از هر دو باند هم برای عزیمت و هم برای فرود استفاده شود) به جهت استخراج ظرفیت های بیشتر فرودگاه هیترو گردید. در حال حاضر، الگوی استاندارد این است که یکی از باندهای فرودگاهی فقط برای عزیمت و دیگری تا ساعت ۳ بعد از ظهر(یعنی تا زمان تعویض مدیریت) فقط برای فرود استفاده می شود. این کار به نفع ساکنان محلی است چرا که مدتی را به دور از سرو صدا و در آرامش به سر می برند.

اما استفاده از هر دو باند هم برای صعود و هم برای فرود باعث گشایش و کشف بیشتر ظرفیت های فرودگاهی می شود.

مدیر عامل شرکت های هواپیمایی دوبی گفته است که اگر جت های مدرن و بی سر و صدا استفاده می شدند، این تاثیرات ناچیز به نظر می رسید.

اما جان استوارت رییس انجمن کنترل سر و صدای هواپیماها گفت:

پرواز های شبانه قرار است همچنان نگرانی بزرگی برای ساکنان محلی باشد، چون تکنولوژی جدید قرار نیست حداقل در آینده نزدیک آن را تغییر دهد.

انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی از خیلی وقت پیش با کنواسیون های هوایی مخالفت کرده و گفت:

محدودیت های پرواز شبانه روی خطوط هوایی، مسافران و همچنین اقتصاد داخلی تاثیر منفی می گذارد.

در این میان، جان باسبی مدیر یکی از پروژه های قبلی به مجله خبری ایندیپندنت گفت که با افزایش تعداد مسافران در هر هواپیما نیاز به یک باند اضافی در فرودگاه را نفی می کند.

او گفت:

افزایش تعداد مسافران در هر پرواز از ۱۵۰ نفر در سال ۲۰۰۷ به ۱۷۰ نفر در سال ۲۰۱۶ و سپس به ۲۵۵ نفر، پنجاه درصد به ظرفیتی که باند فرودگاهی پیش بینی شده بود اضافه خواهد کرد.

منبع: independent.co.uk

لیست عزیمت های فرودگاه هیترو در ترمینال دوم که نشان می دهد اولین پرواز ساعت ۶ صبح است

لیست عزیمت های فرودگاه هیترو در ترمینال دوم که نشان می دهد اولین پرواز ساعت ۶ صبح است

 

پاول گریفیتس(Paul Griffiths) مدیر عامل فرودگاه های دبی گفته که هواپیمای جدید و بی سر و صدا به این معنی است که قوانین اخیر سر و صدا در شلوغ ترین فرودگاه انگلیس غیر ضروری هستند.

در مصاحبه ای با مجله خبری ایندیپندنت(The Independent) گفت:

برخلاف دوبی، تمام فرودگاه های انگلیس یک سوم روز را تعطیل هستند. بنابراین تصور کنید که وقتی تمام آن سرمایه گذاری ها، و همچنین آن زیر ساخت های حیرت آور و عجیب حدود هشت ساعت در روز بیکار هستند، چه اتفاقی می افتد؟

در چند سال اخیر با سرمایه گذاری در تکنولوژی های جدید، تکنولوژی هواپیما و تاثیرات زیست محیطی آن به طرز شگفت انگیزی کاهش یافته است.

اما چرا انگلیس هنوز اصرار دارد که این محدودیت در ساعات کاری را مانند گذشته اعمال کند؟

اگرچه از نظر فنی فرودگاه هیترو ۲۴ ساعته باز است، اما برای کاهش سر و صدا و عدم ایجاد مزاحمت برای ساکنان محلی یکی از جدی و سخت گیرانه ترین محدودیت ها را بین همه ی فرودگاه های اروپا دارد.

تعداد صعود و فرود های بین ساعات ۱۱:۳۰ شب تا ۶ صبح سالیانه ۵۸۰۰ بار است، یعنی چیزی حدود ۱۶ بار در هر شب. فرودگاه های پر صر و صدا و شلوغ تر که کاملا ممنوع هستند.

برنامه فرودگاه را طوری تنظیم کرده اند که هر روز بین ساعات ۴:۳۰ تا ۶ بامداد حدود دوازده هواپیما که عمدتا از قاره های آفریقا، آسیا و استرالیا حرکت کرده اند، فرود بیاید.

اولین پرواز های هر روز راس ساعت ۶ بامداد است که شامل حرکت های خطوط هوایی اتریش به وین، شرکت هواپیمایی تاپ پرتغال به لیسبون و سوییس به زوریخ می باشد. آخرین پرواز نیز ساعت ۱۰:۴۵ شب از شرکت هواپیمایی ایرفلوت به سمت مسکو می باشد. اگرچه گاهی با وجود تاخیر در حرکت هواپیماها پروازهای دیرتری نیز وجود دارد.

در ماه آوریل، کمیته انتخاب حمل و نقل از دولت خواست که هفت ساعت از شب را ممنوعیت پرواز اعلام کند. این بیش از ممنوعیت پرواز کنونی است.

حدود ده سال است که آقای گریفیتس مدیر عامل فرودگاه های دوبی است. او پیش از آن، مدیر عامل فرودگاه گاتویک بود. این فرودگاه دومین فرودگاه شلوغ انگلیس است که در جهان بیشترین استفاده را از باندهای فرودگاهی خود دارد.

او همچنین خواستار کار ترکیبی (بدین معنی که از هر دو باند هم برای عزیمت و هم برای فرود استفاده شود) به جهت استخراج ظرفیت های بیشتر فرودگاه هیترو گردید. در حال حاضر، الگوی استاندارد این است که یکی از باندهای فرودگاهی فقط برای عزیمت و دیگری تا ساعت ۳ بعد از ظهر(یعنی تا زمان تعویض مدیریت) فقط برای فرود استفاده می شود. این کار به نفع ساکنان محلی است چرا که مدتی را به دور از سرو صدا و در آرامش به سر می برند.

اما استفاده از هر دو باند هم برای صعود و هم برای فرود باعث گشایش و کشف بیشتر ظرفیت های فرودگاهی می شود.

مدیر عامل شرکت های هواپیمایی دوبی گفته است که اگر جت های مدرن و بی سر و صدا استفاده می شدند، این تاثیرات ناچیز به نظر می رسید.

اما جان استوارت رییس انجمن کنترل سر و صدای هواپیماها گفت:

پرواز های شبانه قرار است همچنان نگرانی بزرگی برای ساکنان محلی باشد، چون تکنولوژی جدید قرار نیست حداقل در آینده نزدیک آن را تغییر دهد.

انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی از خیلی وقت پیش با کنواسیون های هوایی مخالفت کرده و گفت:

محدودیت های پرواز شبانه روی خطوط هوایی، مسافران و همچنین اقتصاد داخلی تاثیر منفی می گذارد.

در این میان، جان باسبی مدیر یکی از پروژه های قبلی به مجله خبری ایندیپندنت گفت که با افزایش تعداد مسافران در هر هواپیما نیاز به یک باند اضافی در فرودگاه را نفی می کند.

او گفت:

افزایش تعداد مسافران در هر پرواز از ۱۵۰ نفر در سال ۲۰۰۷ به ۱۷۰ نفر در سال ۲۰۱۶ و سپس به ۲۵۵ نفر، پنجاه درصد به ظرفیتی که باند فرودگاهی پیش بینی شده بود اضافه خواهد کرد.

منبع: independent.co.uk

دو جوان هندی نامزد دریافت جایزه هوگو برای داستان های علمی- تخیلی و داستانی شدند

نام میمی ماندل نویسنده اهل دهلی و وکیل گاوتام بهاتیا در فهرست دریافت جایزه اسکار داستان های علمی تخیلی جهان می باشد.

دو جوان هندی نامزد دریافت جایزه هوگو برای داستان های علمی- تخیلی و داستانی شدند

نشان یادبود جایزه ی هوگو هر ساله اندکی تغییر می کند، این عکس مربوط به سال ۲۰۱۷ است که اوا جوکینن آن را طراحی کرده است

میمی ماندل اهل کلکته اولین نویسنده ی هندی نامزد دریافت یک جایزه ی هوگو برای کتابی است که آن را به صورت مشترک ویرایش کرده است. همچنین در فهرست نامزدها نام وکیل گوانتام بهاتیای اهل دهلی نیز مشاهده می شود که در کنار آن اسامی هفت   افق های ناشناخته دیده می شود. ویراستار و کارمندان مجله ی جایزه هوگو سالانه  بهترین داستان های علمی-تخیلی و داستانی جهان را شناسایی می کند.

ماندل ۳۰ ساله اهل کلکته که در حال حاضرساکن نیویورک است میگوید:

بنیاد هوگو، همچون تمام انجمن های داستان های علمی-تخیلی و داستانی جهان، به شکل تاریخی فقط فضایی برای پرورش افراد سفید پوست (اروپایی) بود. هنوز هم این بنیاد به شکل عمده تحت تسلط سفیدپوستان و امریکایی ها می باشد .

دریافت این جایزه به نوعی یک پیروزی لایه ای برای ماندل اهل دهلی است، وی می گوید:

برخلاف عقیده ی عموم به خانه برگشتم، زندگی قومیتی به شدت در ایالات متحده و کشورهای غربی حاکم است. خیلی قوی تر از آن این موضوع در فضاهای شهری هند حاکم است، بنابراین جامعه های مهاجرین هندی معمولا کوچک و با یک ارتباط خوب و قوی است. من باید از تلاش اجدادم و خودم تشکر کنم و به افراد جامعه نشان دهم که این موضوع شدیدا مظلومانه است.

بوتلر و همکاری در ویرایش با الکساندرا پیرس، در طبقه ی بهترین کار جهانی، این کتاب یک گلچین ادبی غیرتخیلی از هفت نویسنده جهانی و نامه های شخصی به اکتاو بوتلر است که پس از مرگ نویسنده به چاپ رسیده است، در واقع او اولین نویسنده ی آفریقایی- امریکایی در حوزه داستان های علمی-تخیلی است که در سال ۲۰۰۶ فوت کرد.

 ماندل:  بنیاد هوگو، همچون تمام انجمن های داستان های علمی-تخیلی و داستانی جهان، به شکل تاریخی فقط فضایی برای پرورش افراد سفید پوست (اروپایی) بود

 ماندل: بنیاد هوگو، همچون تمام انجمن های داستان های علمی-تخیلی و داستانی جهان، به شکل تاریخی فقط فضایی برای پرورش افراد سفید پوست (اروپایی) بود

ماندل می گوید:

هدف کتاب مستندسازی چالش های شگرف و مختلفی بود که نویسندگان بعد از شهرت و ارتباط با دنیای انجمن های علمی-تخیلی و داستانی دنیا با آن روبرو می شوند

 وی ادامه داد:

این افراد با بوتلر درباره ی تلاش ها و پیروزی هایشان در این ژانر سخن می گویند و این نامه ها از نویسندگان معروف گرفته تا افرادی که اولین کتابشان را چاپ کرده بودند، می باشد.

درضمن برای بهاتیای ۲۹ ساله این شور و هیجان از کاندید شدن در ژانری آغاز شد که از ۱۰ سالگی عاشق آن بود،

وی بیان کرد:

اولین کتاب علمی-تخیلی که خواندم کتاب هابیت بود، آن زمان ۱۰ ساله بودم و بعد از آن سری مجموعه های آیزاک آسیموف را خواندم. کاندید شدن برای دریافت جایزه نشان دهنده ی شناخت واقعی اعضای انجمن بود.

بهاتیا یک وکیل است که از سال ۲۰۱۶ وارد تیم ویراستاری مجله افق های ناشناخته شده است، اما ۴ سال است که در ویرایش کتاب مشارکت دارد.

او می گوید:

تنها در صورتی که ساختار موسسه ای برای انجمن داستان های علمی-تخیلی و داستانی داشته باشیم این حوزه درهند پیشرفت می کند.

بازگشت به عقب

سال گذشته نیز یک هندی در لیست نامزدهای جایزه هوگو حضور داشت. آیشواریا سابرامانیان، ناظر ویراستاران مجله افق های ناشناخته است، از کسانی بود که در کنار بهاتیا به عنوان ویراستاران در این فهرست حضور داشت.

سابرامانیان ۳۲ ساله که اکنون دوره ی پست دکترای خود را در بریتانیا می گذراند، می گوید:

زمانی که جایزه هوگو شامل تنوع و انواع حوزه ها شد، تغییرات قابل توجهی در انتخاب نامزدهای آن صورت گرفت. این تغییر یک تغییر ضعیف تر در انتخاب نامزدهای جایزه است و همین امر یکی از دلایلی است که مشاهده ی حضور کتاب میمی در این لیست برای من بسیار دلپذیر است.

برخی کتاب های چاپی موسسه افق های ناشناخته اندکی جایگاهی شده اند، از جمله انبوه اشعارغیر داستانی و اشعار علمی-تخیلی. وی افزود:

کسب شناخت و آگاهی عمومی هرگز به معنای آن نیست که می توانیم جایزه ها را بدست بیاوریم.

اعطای جوایز هوگو از سال ۱۹۵۵ آغاز شد و پس از مرگ هوگو گرنسبک، ویراستار و ناشر اولین مجله ی علمی-تخیلی دنیا یعنی   است که از سال ۱۹۲۶ انتشار آن آغاز شد.“

این جوایز توسط انجمن جهانی داستان های علمی-تخیلی و داستانی و به عنوان یک مجمع جهانی علمی هر ساله در ماه آگوست برگزار می شود: برندگان آن با رای عمومی تعیین می شوند.

بهاتیای ۲۹ ساله می گوید:   اولین کتاب علمی-تخیلی که خواندم کتاب  هابیت  بود

بهاتیای ۲۹ ساله می گوید: اولین کتاب علمی-تخیلی که خواندم کتاب هابیت بود

کوین استندلی عضو انجمن بازاریابی جوایز هوگو در انجمن جهانی داستان های علمی-تخیلی و داستانی می گوید:

جوایز هوگو همیشه برای کارهای منتشر شده در سراسر جهان و به هر زبانی، قابل دسترسی بوده است. گرچه برای شناسایی آن، این کتاب باید برای اعضای انجمن بین المللی داستان های علمی-تخیلی قابل دسترس باشد. اینترنت این امر را بسیار ساده تر کرده است. کتاب ماندل توسط یک انتشارات کوچک در استرالیا به چاپ رسیده بود، اما با استفاده از اینترنت جستجوی آن در امریکای شمالی و اروپا به سادگی امکان پذیر است. این امر ۲۰ سال پیش امکان پذیر نبود.

سابرامانیان افزود:

نویسندگان هندی در جوایزعلمی-تخیلی دیگری نیز در گذشته شناخته شده بودند. آمیتواو گوش برنده ی جایزه آرتور سی کلارک برای کروموزوم بندر کلکته (در سال ۱۹۹۷) شد و در دو سال گذشته مقاله ای به قلم واندادا سینگ در کتاب گوش، با نام دیوانگی عظیم، در لیست نامزدهای جایزه انجمن داستان های علمی تخیلی بریتانیا قرار گرفت و همچنین داستان بلعندگان ایندراپرامیت داس در لیست جوایز کرافورد قرار گرفته است.

 

منبع:hindustantimes.com

نشان یادبود جایزه ی هوگو هر ساله اندکی تغییر می کند، این عکس مربوط به سال ۲۰۱۷ است که اوا جوکینن آن را طراحی کرده است

میمی ماندل اهل کلکته اولین نویسنده ی هندی نامزد دریافت یک جایزه ی هوگو برای کتابی است که آن را به صورت مشترک ویرایش کرده است. همچنین در فهرست نامزدها نام وکیل گوانتام بهاتیای اهل دهلی نیز مشاهده می شود که در کنار آن اسامی هفت   افق های ناشناخته دیده می شود. ویراستار و کارمندان مجله ی جایزه هوگو سالانه  بهترین داستان های علمی-تخیلی و داستانی جهان را شناسایی می کند.

ماندل ۳۰ ساله اهل کلکته که در حال حاضرساکن نیویورک است میگوید:

بنیاد هوگو، همچون تمام انجمن های داستان های علمی-تخیلی و داستانی جهان، به شکل تاریخی فقط فضایی برای پرورش افراد سفید پوست (اروپایی) بود. هنوز هم این بنیاد به شکل عمده تحت تسلط سفیدپوستان و امریکایی ها می باشد .

دریافت این جایزه به نوعی یک پیروزی لایه ای برای ماندل اهل دهلی است، وی می گوید:

برخلاف عقیده ی عموم به خانه برگشتم، زندگی قومیتی به شدت در ایالات متحده و کشورهای غربی حاکم است. خیلی قوی تر از آن این موضوع در فضاهای شهری هند حاکم است، بنابراین جامعه های مهاجرین هندی معمولا کوچک و با یک ارتباط خوب و قوی است. من باید از تلاش اجدادم و خودم تشکر کنم و به افراد جامعه نشان دهم که این موضوع شدیدا مظلومانه است.

بوتلر و همکاری در ویرایش با الکساندرا پیرس، در طبقه ی بهترین کار جهانی، این کتاب یک گلچین ادبی غیرتخیلی از هفت نویسنده جهانی و نامه های شخصی به اکتاو بوتلر است که پس از مرگ نویسنده به چاپ رسیده است، در واقع او اولین نویسنده ی آفریقایی- امریکایی در حوزه داستان های علمی-تخیلی است که در سال ۲۰۰۶ فوت کرد.

 ماندل:  بنیاد هوگو، همچون تمام انجمن های داستان های علمی-تخیلی و داستانی جهان، به شکل تاریخی فقط فضایی برای پرورش افراد سفید پوست (اروپایی) بود

 ماندل: بنیاد هوگو، همچون تمام انجمن های داستان های علمی-تخیلی و داستانی جهان، به شکل تاریخی فقط فضایی برای پرورش افراد سفید پوست (اروپایی) بود

ماندل می گوید:

هدف کتاب مستندسازی چالش های شگرف و مختلفی بود که نویسندگان بعد از شهرت و ارتباط با دنیای انجمن های علمی-تخیلی و داستانی دنیا با آن روبرو می شوند

 وی ادامه داد:

این افراد با بوتلر درباره ی تلاش ها و پیروزی هایشان در این ژانر سخن می گویند و این نامه ها از نویسندگان معروف گرفته تا افرادی که اولین کتابشان را چاپ کرده بودند، می باشد.

درضمن برای بهاتیای ۲۹ ساله این شور و هیجان از کاندید شدن در ژانری آغاز شد که از ۱۰ سالگی عاشق آن بود،

وی بیان کرد:

اولین کتاب علمی-تخیلی که خواندم کتاب هابیت بود، آن زمان ۱۰ ساله بودم و بعد از آن سری مجموعه های آیزاک آسیموف را خواندم. کاندید شدن برای دریافت جایزه نشان دهنده ی شناخت واقعی اعضای انجمن بود.

بهاتیا یک وکیل است که از سال ۲۰۱۶ وارد تیم ویراستاری مجله افق های ناشناخته شده است، اما ۴ سال است که در ویرایش کتاب مشارکت دارد.

او می گوید:

تنها در صورتی که ساختار موسسه ای برای انجمن داستان های علمی-تخیلی و داستانی داشته باشیم این حوزه درهند پیشرفت می کند.

بازگشت به عقب

سال گذشته نیز یک هندی در لیست نامزدهای جایزه هوگو حضور داشت. آیشواریا سابرامانیان، ناظر ویراستاران مجله افق های ناشناخته است، از کسانی بود که در کنار بهاتیا به عنوان ویراستاران در این فهرست حضور داشت.

سابرامانیان ۳۲ ساله که اکنون دوره ی پست دکترای خود را در بریتانیا می گذراند، می گوید:

زمانی که جایزه هوگو شامل تنوع و انواع حوزه ها شد، تغییرات قابل توجهی در انتخاب نامزدهای آن صورت گرفت. این تغییر یک تغییر ضعیف تر در انتخاب نامزدهای جایزه است و همین امر یکی از دلایلی است که مشاهده ی حضور کتاب میمی در این لیست برای من بسیار دلپذیر است.

برخی کتاب های چاپی موسسه افق های ناشناخته اندکی جایگاهی شده اند، از جمله انبوه اشعارغیر داستانی و اشعار علمی-تخیلی. وی افزود:

کسب شناخت و آگاهی عمومی هرگز به معنای آن نیست که می توانیم جایزه ها را بدست بیاوریم.

اعطای جوایز هوگو از سال ۱۹۵۵ آغاز شد و پس از مرگ هوگو گرنسبک، ویراستار و ناشر اولین مجله ی علمی-تخیلی دنیا یعنی   است که از سال ۱۹۲۶ انتشار آن آغاز شد.“

این جوایز توسط انجمن جهانی داستان های علمی-تخیلی و داستانی و به عنوان یک مجمع جهانی علمی هر ساله در ماه آگوست برگزار می شود: برندگان آن با رای عمومی تعیین می شوند.

بهاتیای ۲۹ ساله می گوید:   اولین کتاب علمی-تخیلی که خواندم کتاب  هابیت  بود

بهاتیای ۲۹ ساله می گوید: اولین کتاب علمی-تخیلی که خواندم کتاب هابیت بود

کوین استندلی عضو انجمن بازاریابی جوایز هوگو در انجمن جهانی داستان های علمی-تخیلی و داستانی می گوید:

جوایز هوگو همیشه برای کارهای منتشر شده در سراسر جهان و به هر زبانی، قابل دسترسی بوده است. گرچه برای شناسایی آن، این کتاب باید برای اعضای انجمن بین المللی داستان های علمی-تخیلی قابل دسترس باشد. اینترنت این امر را بسیار ساده تر کرده است. کتاب ماندل توسط یک انتشارات کوچک در استرالیا به چاپ رسیده بود، اما با استفاده از اینترنت جستجوی آن در امریکای شمالی و اروپا به سادگی امکان پذیر است. این امر ۲۰ سال پیش امکان پذیر نبود.

سابرامانیان افزود:

نویسندگان هندی در جوایزعلمی-تخیلی دیگری نیز در گذشته شناخته شده بودند. آمیتواو گوش برنده ی جایزه آرتور سی کلارک برای کروموزوم بندر کلکته (در سال ۱۹۹۷) شد و در دو سال گذشته مقاله ای به قلم واندادا سینگ در کتاب گوش، با نام دیوانگی عظیم، در لیست نامزدهای جایزه انجمن داستان های علمی تخیلی بریتانیا قرار گرفت و همچنین داستان بلعندگان ایندراپرامیت داس در لیست جوایز کرافورد قرار گرفته است.

 

منبع:hindustantimes.com

دختر اورسن ولز از نتفلیکس درخواست کرد آخرین فیلم پدرش را درجشنواره کن به نمایش درآورند

نتفلیکس از قانون جدید مدیریتی جشنواره فیلم کن که مطابق آن شرکت کنندگان در بخش رقابتی، باید فیلم خود را در کشور فرانسه اکران کنند، خرسند نیست.

دختر اورسن ولز از نتفلیکس درخواست کرد آخرین فیلم پدرش را درجشنواره کن به نمایش درآورند

اورسون ولزاورسون ولز

دختر اورسن ولز از نتفلیکس درخواست کرد در تصمیم خود خصوص خروج از جشنواره فیلم کن که نتیجه ی آن عدم اکران فیلم "طرف دیگر باد" پدرش به روی پرده ی جشنواره فرانسه می شود، تجدید نظر کند.

نتفلیکس تصمیم دارد به عنوان اعتراض به قانون جدید که تمامی فیلم های رقابت کننده بخش برتر مستلزم اکران در فرانسه هستند، از جشنواره خارج شود. این امر به روی سبک تجاری نتفلیکس که ابتدا فیلم را روی پرده ی سینمای خود اکران می کنند، تاثیر می گذارد.

دختر ولز از تد ساراندوس، مدیر داخلی نتفلیکس، درخواست کرد در تصمیم خود تجدید نظر کند. نتفلیس در تکمیل این فیلم سرمایه گذاری کرده است. بئاتریس در نامه ای به ساراندوس که در تولید این زیبای مغرور سهیم است، گفت :

"از خواندن اخبار درباره ی نزاع با جشنواره فیلم کن خیلی ناراحت شدم. من به نمایندگی از پدرم صحبت می کنم."

وی افزود:

"من شاهد بودم چگونه کمپانی های بزرگ فیلم سازی زندگی و کار او را از بین بردند، و مردی که من عاشقش هستم را نابود کردند. اصلا نمی خواهم نتفلیکس یکی دیگر از این کمپانی ها باشد."

اورسون ولز این فیلم را به کارگردانی (جان هیوستون) ساخت که با یک فیلم بازگشتی بعد ازچندین سال زندگی در اروپا، بین سالهای ۱۹۷۰ تا ۱۹۷۶، به هالیوود بازگشته بود، اما با دشواری های بسیاری در ساخت و سرمایه گذاری مواجه شد. این فیلم سرانجام حدود ۴۰ سال ناتمام ماند.

در اکتبر سال ۲۰۱۴ برای تکمیل این فیلم اقداماتی انجام شد اما مجدد به بن بست خورد، حتی با وجودی که تولیدکنندگان تلاش کردند سرمایه را از طریق سرمایه گذاری جمعی بالا ببرند. در آخر نتفلیکس از تکمیل آن پشتیبانی کرد.

اسپانسر فیلم، فیلیپ جان ریمزا نیز نارضایتی خود از خروج فیلم از جشنواره را اظهار داشته است.

وی در بیانیه ای اظهار داشت :

"فیلم ما برای رقابت در بخش اکران، به عنوان یک انتخاب رسمی در تئاتر بزرگ لومیر انتخاب شده است، بنابراین مستقیما نباید تحریم شود. آنچه ناراحت کننده و دشوار است مواجهه با ضوابط و شرایطی است که هر شخص با این تصمیم گیری دچار آن می شود (جشواره کن، نتفلیکس، دوستداران فیلم و همه ی کسانی که به سختی بر روی این اثر تاریخی تلاش کردند."

وی افزود:

"تاکید می کنم، من با احساسات خود درگیر شدم. "آن سوی باد" بدون نتفلیکس وجود نداشت، اما این مسئله از ناراحتی و دلشکستگی من نمی کاهد."

وضعیت بغرنج موجود بین نتفلیکس و جشنواره کن به روی کارهای کارگردانان بزرگی چون آلفونسو کوارون، کارگردان فیلم رم که وی نیز تصمیم به خروج از جدول اکران رقابت فیلم ها را داشت، تاثیر گذاشته است.

منبع:hindustantimes.com 

اورسون ولزاورسون ولز

دختر اورسن ولز از نتفلیکس درخواست کرد در تصمیم خود خصوص خروج از جشنواره فیلم کن که نتیجه ی آن عدم اکران فیلم "طرف دیگر باد" پدرش به روی پرده ی جشنواره فرانسه می شود، تجدید نظر کند.

نتفلیکس تصمیم دارد به عنوان اعتراض به قانون جدید که تمامی فیلم های رقابت کننده بخش برتر مستلزم اکران در فرانسه هستند، از جشنواره خارج شود. این امر به روی سبک تجاری نتفلیکس که ابتدا فیلم را روی پرده ی سینمای خود اکران می کنند، تاثیر می گذارد.

دختر ولز از تد ساراندوس، مدیر داخلی نتفلیکس، درخواست کرد در تصمیم خود تجدید نظر کند. نتفلیس در تکمیل این فیلم سرمایه گذاری کرده است. بئاتریس در نامه ای به ساراندوس که در تولید این زیبای مغرور سهیم است، گفت :

"از خواندن اخبار درباره ی نزاع با جشنواره فیلم کن خیلی ناراحت شدم. من به نمایندگی از پدرم صحبت می کنم."

وی افزود:

"من شاهد بودم چگونه کمپانی های بزرگ فیلم سازی زندگی و کار او را از بین بردند، و مردی که من عاشقش هستم را نابود کردند. اصلا نمی خواهم نتفلیکس یکی دیگر از این کمپانی ها باشد."

اورسون ولز این فیلم را به کارگردانی (جان هیوستون) ساخت که با یک فیلم بازگشتی بعد ازچندین سال زندگی در اروپا، بین سالهای ۱۹۷۰ تا ۱۹۷۶، به هالیوود بازگشته بود، اما با دشواری های بسیاری در ساخت و سرمایه گذاری مواجه شد. این فیلم سرانجام حدود ۴۰ سال ناتمام ماند.

در اکتبر سال ۲۰۱۴ برای تکمیل این فیلم اقداماتی انجام شد اما مجدد به بن بست خورد، حتی با وجودی که تولیدکنندگان تلاش کردند سرمایه را از طریق سرمایه گذاری جمعی بالا ببرند. در آخر نتفلیکس از تکمیل آن پشتیبانی کرد.

اسپانسر فیلم، فیلیپ جان ریمزا نیز نارضایتی خود از خروج فیلم از جشنواره را اظهار داشته است.

وی در بیانیه ای اظهار داشت :

"فیلم ما برای رقابت در بخش اکران، به عنوان یک انتخاب رسمی در تئاتر بزرگ لومیر انتخاب شده است، بنابراین مستقیما نباید تحریم شود. آنچه ناراحت کننده و دشوار است مواجهه با ضوابط و شرایطی است که هر شخص با این تصمیم گیری دچار آن می شود (جشواره کن، نتفلیکس، دوستداران فیلم و همه ی کسانی که به سختی بر روی این اثر تاریخی تلاش کردند."

وی افزود:

"تاکید می کنم، من با احساسات خود درگیر شدم. "آن سوی باد" بدون نتفلیکس وجود نداشت، اما این مسئله از ناراحتی و دلشکستگی من نمی کاهد."

وضعیت بغرنج موجود بین نتفلیکس و جشنواره کن به روی کارهای کارگردانان بزرگی چون آلفونسو کوارون، کارگردان فیلم رم که وی نیز تصمیم به خروج از جدول اکران رقابت فیلم ها را داشت، تاثیر گذاشته است.

منبع:hindustantimes.com 


شما میتوانید 5 خبرگزاری را پین کنید

می توانید یکی از خبرگزاری ها از حالت پین درآورده و مجددا تلاش کنید

بستن